Robbi skrev:Haldex 3 på min gamla.Jag har kört mycket med Gen 3, Gen 4 och Gen 5,
Har nog kört 10.000 mil med Gen3, och Gen 3 med Instant Tracton var ljusår bättre nya Gen 5 i alla lägen.
Moderator: Moderatorer
Robbi skrev:Haldex 3 på min gamla.Jag har kört mycket med Gen 3, Gen 4 och Gen 5,
VolvoB20 skrev:Vilken version av Gen 5?Robbi skrev:Haldex 3 på min gamla.Jag har kört mycket med Gen 3, Gen 4 och Gen 5,
Har nog kört 10.000 mil med Gen3, och Gen 3 med Instant Tracton var ljusår bättre nya Gen 5 i alla lägen.
hakank skrev:Allesammans, när jag hämtade ut en av de allra första Gen 5 som tillverkats så var det Visco-prestanda, låååååångt från en Gen 3 Instant TractionVolvoB20 skrev:Vilken version av Gen 5?Robbi skrev:Haldex 3 på min gamla.Jag har kört mycket med Gen 3, Gen 4 och Gen 5,
Robbi skrev:Åka till verkstaden och få den uppdaterad. Stå på dig och kalla den första mjukvaran för konstruktionsfel eftersom den inte fungerar förrän försent.Mjukvaran är jag inte oroig för, det är hur jag ska kunna få ny pump...
Robbi skrev:Går det inte på vagnskadegarantin?Nej det gör det inte. Vagnskadan är ju när du smällt bilen.