Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

2,5FT Västerås skrev:
kez_style skrev:Min bil är färdigbyggd!!! på en dag efter tillverknuing :D och preliminär leveransvecka e nu V39!!!!!!!!! :D :D :D
Vad hade du för leveransvecka innan då? Min är fortfarande v41 :(
Min var innan jag fick order numret vecka 42 enligt försäljaren. När jag kollade var det vecka 40 och idag står det V39.
Har din bil tillverkats? eller är den definitivt planerad?
kez_style skrev:
2,5FT Västerås skrev:
kez_style skrev:Min bil är färdigbyggd!!! på en dag efter tillverknuing :D och preliminär leveransvecka e nu V39!!!!!!!!! :D :D :D
Vad hade du för leveransvecka innan då? Min är fortfarande v41 :(
Min var innan jag fick order numret vecka 42 enligt försäljaren. När jag kollade var det vecka 40 och idag står det V39.
Har din bil tillverkats? eller är den definitivt planerad?
Tyvärr är den bara definitivt planerad, men jag fattade av Volvo att den preliminära leverans veckan var för leverans till mig. Men man kan ju alltid hoppas att det går lite fortare :D
För min del stod det först vecka 42, sedan v39. Efter ett tag v38. Men nu är bilen klar och har stått leveransklar hos åf sedan v36. (Tyvärr hann jag betala leasingavg på min nuvarande bil för september ut. Och då jag är snål har jag väntat med att hämta ut nya bilen. Men på fredag ska den hämtas). Så det där med preliminär leverans kan man nog ta med en nypa salt. Tror de lägger på lite extra tid, på så sätt överträffar de ju kundernas förväntningar.
Tflex skrev:För min del stod det först vecka 42, sedan v39. Efter ett tag v38. Men nu är bilen klar och har stått leveransklar hos åf sedan v36. (Tyvärr hann jag betala leasingavg på min nuvarande bil för september ut. Och då jag är snål har jag väntat med att hämta ut nya bilen. Men på fredag ska den hämtas). Så det där med preliminär leverans kan man nog ta med en nypa salt. Tror de lägger på lite extra tid, på så sätt överträffar de ju kundernas förväntningar.
Man kan ju alltid hoppas, men det ska dit ett drag också. Men den som väntar på något gott väntar väl aldrig för länge?

Hoppas du blir nöjd med bilen på fredag :)
Idag fick jag besked om att bilen är leveransklar ifrån fabrik.
Skickas till handlaren på måndag, så det borde gå att hämta ut dem på fredag nästa vecka. Det verkar som att proppen gått ur och de börjar kunna leverera bilarna :)

*SOMMUM
*AUT
*TEKNINKPAKET
* BT SYNK
*TAKLUCKA
* PRG SERVO
* Parkeringshjälp bak och fram
* E112, CLASSIC WOOD
* Alta sommar, agena vinter fälg
  • 1
  • 11
  • 12