Grattis!
Jag ser att du lyckades få Cecino som vinterfälgar, som enligt mig passar bättre på XC70 än alternativet Pangaea.
Moderator: Moderatorer
Gabriel skrev:Grattis!Alla xc70 som stod där nu hade dessa. Bror hämta sin xc70 i januari han fick pangea
Jag ser att du lyckades få Cecino som vinterfälgar, som enligt mig passar bättre på XC70 än alternativet Pangaea.
DempaJ skrev:Väntar på en V70 D3 Summum Automat, beräknad leverans vecka 17. Tiden har ju gått snabbare :D
Mackan_GBG skrev:Min tid på min volvo stämmer ju inte riktigt heller, står 3 veckor kvar till leverans vilket i sin tur borde vara v16 fast beräknad till v17. :)DempaJ skrev:Väntar på en V70 D3 Summum Automat, beräknad leverans vecka 17. Tiden har ju gått snabbare :D
Kan inte annat än att hålla med. Har samma leveransvecka. Om 2 veckor borde det iaf stå byggd då v15 är sista tillverkningveckan för V70.
Jompeliton skrev:Hämtar min V70 d4 sport imorrn kl 10! :-@ (B) :DVilken känsla!
DempaJ skrev:Samma här.. Man kan inte lita blint på den tjänsten. Får bara hoppas att det inte tar längre tid ;)Mackan_GBG skrev:Min tid på min volvo stämmer ju inte riktigt heller, står 3 veckor kvar till leverans vilket i sin tur borde vara v16 fast beräknad till v17. :)DempaJ skrev:Väntar på en V70 D3 Summum Automat, beräknad leverans vecka 17. Tiden har ju gått snabbare :D
Kan inte annat än att hålla med. Har samma leveransvecka. Om 2 veckor borde det iaf stå byggd då v15 är sista tillverkningveckan för V70.
Det brukar samlas en massa "bös" (l[…]