- tor 11 feb 2016, 15:25
Någon mer här som beställt och väntar på sin fabriksbeställda bil? Leverans v 17 känns väldigt långt borta just nu...
Moderator: Moderatorer
Gabriel skrev:v9 ska jag få hämta min :DStår de på minvolvo att din bil är byggd?
Vad har du beställt?
Gabriel skrev:v9 ska jag få hämta min :D
Vad har du beställt?
Mackan_GBG skrev:Beställde 13/1 står leverans v11 för mig xc70 d4 awd autGabriel skrev:v9 ska jag få hämta min :D
Vad har du beställt?
En V70 T4 Classic Sport med Teknik Pro-paketet, VOC, Backkamera, Delbart drag, Tonade rutor, vinge m.m.
Själv? När la du din beställning? Jag la min beställning 14 Januari.
Edit: Såg nu i tidigare inlägg att du la den 7 Januari. Konstigt att de skiljer så många veckor på våra.
pjonsson skrev:Japp, den har haft stausen "byggd i Torslanda" i knappt en vecka nu.Gabriel skrev:v9 ska jag få hämta min :DStår de på minvolvo att din bil är byggd?
Vad har du beställt?
Gabriel skrev:Trevligt.pjonsson skrev:Japp, den har haft stausen "byggd i Torslanda" i knappt en vecka nu.Gabriel skrev:v9 ska jag få hämta min :DStår de på minvolvo att din bil är byggd?
Vad har du beställt?
pjonsson skrev:Mackan_GBG skrev:Beställde 13/1 står leverans v11 för mig xc70 d4 awd autGabriel skrev:v9 ska jag få hämta min :D
Vad har du beställt?
En V70 T4 Classic Sport med Teknik Pro-paketet, VOC, Backkamera, Delbart drag, Tonade rutor, vinge m.m.
Själv? När la du din beställning? Jag la min beställning 14 Januari.
Edit: Såg nu i tidigare inlägg att du la den 7 Januari. Konstigt att de skiljer så många veckor på våra.