- ons 12 jan 2011, 14:25
Barn utesluter inte vuxenleksaker, ser ingen anledning till att Z4:an skulle behöva stryka på foten bara för att det ska handlas kombi. Har aldrig hört några klagomål från ynglingen när han får åka Z4M till dagis istället för V70/XC70. Med nyckelavstängning på passagerarairbagen och en filt i stolen som skyddar klädseln från skador ifrån barnstolen så är det bara till att tuta och köra.
På V70-fronten vacklar jag svårt kring Volvo on Call. Eftersom inte en kotte verkar veta vad VoC kostar per månad efter att de två fria år som ingår tagit slut börjar jag tröttna och överväger starkt att stryka det ur ordern. Bristen på information från Volvo irriterar :evil:
På V70-fronten vacklar jag svårt kring Volvo on Call. Eftersom inte en kotte verkar veta vad VoC kostar per månad efter att de två fria år som ingår tagit slut börjar jag tröttna och överväger starkt att stryka det ur ordern. Bristen på information från Volvo irriterar :evil:
V90 D3 AWD R-Design MY17 | XC90 D5 AWD Inscription MY17 | S90 D5 AWD Inscription MY17