- mån 21 dec 2015, 23:25
andersuw_ sidan TREHUNDRAFEMTIOSJU???!? Var har Du hittat den manualen?!? - Det enda jag fått är en snabbguide och en manual på ca 130 sidor, där allting självklart och för mig oviktigt beskrives, och för övrigt hänvisas till en digital manual. Då jag är läskunnig sätter jag gärna mina virtuella tänder I en sådan manual om jag bara vet var den finns! Ligger den på nätet? Eller ska jag sitta med bilen på tomgång några timmar och leta I en ev manual som finns I bilens dator? -
Tack för Ditt fynd!!! - Följer jag punkt 1 startar jag dock bilen... Men nu har jag ju inte tillgång till sid 75, då vi inte verkar läsa I samma bok... :o Så ge gärna ljus åt mig fåkunnige och tydligen I dessa sammanhang korkade: Manual på 360 sidor har jag inte stött på någonstans!
Tack för Ditt fynd!!! - Följer jag punkt 1 startar jag dock bilen... Men nu har jag ju inte tillgång till sid 75, då vi inte verkar läsa I samma bok... :o Så ge gärna ljus åt mig fåkunnige och tydligen I dessa sammanhang korkade: Manual på 360 sidor har jag inte stött på någonstans!