Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av hakkan21
Stämmer allt som sägs här så borde min bil vara byggd nu. Då kan man kanske hoppas på slutet nästa vecka. Ska inte har några eftermonterade tillval och det borde ju snabba på det hela lite. Förutom lackkonservering.
av lobbysleeper
Tyst som i graven...
Användarvisningsbild
av iksiow
Hade fått mitt regnummer igår när jag klampade in hos Bilia och ville ha status, så nästa vecka bör det bli leverans så som min säljare sa tidaigre... Jag fick LDO
Senast redigerad av 1 iksiow, redigerad totalt 0 gånger.
av hakkan21
Har också fått regnr LEK... Bra namn på en "racer". Min är idag på väg till ÅF. Hoppas på leverans i nästa vecka..

Håkan
av sandberg80
Fick också mitt regnr idag, fick "LED". Jaja, bättre än KKK som jag såg en bil som hade häromdan.
av lobbysleeper
sandberg80 skrev:Fick också mitt regnr idag, fick "LED". Jaja, bättre än KKK som jag såg en bil som hade häromdan.
"LED" här med :-)-)
av JMH
ÄNTLIGEN är bilen på väg. Nog för att hösten brukar vara seg men den här väntan har varit helt snurrig. Hoppas nu att det inte tar alltför lång tid att få bilen klar hos ÅF...
Användarvisningsbild
av rdesign11
hakkan21 skrev:Har också fått regnr LEK... Bra namn på en "racer". Min är idag på väg till ÅF. Hoppas på leverans i nästa vecka..

Håkan
LEK och JOY är ju nästan lika bra. Leksak och Joyride :)
Användarvisningsbild
av Guligan
sandberg80 skrev:Fick också mitt regnr idag, fick "LED". Jaja, bättre än KKK som jag såg en bil som hade häromdan.
KKK är en spärrat sen en tid tillbaka. Den var det nog inte många som ville ha...
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15

Får gratulera!! Vad hade du för miltal[…]

Förstår inte vitsen med att meddela att[…]

Det är inte omöjligt att det har ä[…]

LED - bländande halvljus

Nu är detta en sajt som vissa inte uppskatta[…]