Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

hjka skrev:Grymt imponerad av er alla som fixar sånt här. Har precis beställt en V70 Summum MY13. Någon som vet om denna trevliga feature redan finns aktiverad på den?

Nej du har inte ens glasen som dioderna ska sitta i. Du har svarta täcklock..
_FrEdRiK_ skrev:
hjka skrev:Grymt imponerad av er alla som fixar sånt här. Har precis beställt en V70 Summum MY13. Någon som vet om denna trevliga feature redan finns aktiverad på den?

Nej du har inte ens glasen som dioderna ska sitta i. Du har svarta täcklock..
Täcklocken går med all sannolikhet att ersätta med "ljusledaren" ser ut som att de går att demontera. Har för mig att jag sett artikelnummer på "ljusledaren" tidigare i någon av dessa trådarna som berör ämnet, tror det var "qwerty" han är händig... om man nu får framhålla någon såhär!?
Vad är det för glädjedödare som sitter och byter ut glasen till täcklock...
oldtimersmc skrev:Vad är det för glädjedödare som sitter och byter ut glasen till täcklock...
Volvo sparar kanske 20kr isället för att sätta dit dom otroligt dyra plast linserna :)
Hej,

Någon som kan hjälpa till med art nr på ljusledarna?
Jag har en MY13 som jag gärna vill utrusta med ljus i handtagen men det är svårt när det sitter svarta täcklock ivägen!

/Per
Det stämmer. Det har bara funnits på S80. Isf kanske det går att hitta på skroten men jag gissar att de är billiga och enklare att beställa som reservdel.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 22
Styrledsverktyg

Hej! Jag ska byta den inre styrleden på en[…]

En kinabil som borde tagits in hit kan man ju tyck[…]

Volvo reservdelsnr: 32288517 Pris på Bilia: […]

trasig parkerigssensor