Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Om VAG följer sin vanliga strategi lär väl Superben vara bullrigare än Passaten

Kan i så fall inte vara kul

I min 2010 Passat klagar baksätespassagerararna på att de inte hör vad som sägs i framsätet

Och jag måste säga att jag blir rätt trött i huvet av långkörningar på ett sätt som jag inte har blivit i mina Volvo
volvo lär få göra stora prisändringar framöver om de vill behålla kunderna, Xc60 åkarna kan börja snegla på Q5an, senaste driven gick den lös på 415k, en kollega fik 9% på det dessutom.....det är prisvärt i mina ögon, om man nu vill åka SUV.

Bensinarna el etanolarna tror jag inte Volvo bryr sig så mycket om att prissätta konkurrenskraftigt då det säljs så få idag.
crumpets skrev:Nya generationen superb är ju knappast långt efter V70 heller. Tror man det borde man nog ta en titt till.
Om det är nuvarande superb som säljs i hallarna du menar så tycker Jag volvo känns bra mycket fräshare och mer vill-ha-känsla i deras grejer än skoda.
Kvalitetsmässigt vet Jag inte så mycket mer än att min förra V70 var ett måndasex men hade verkstan varit i den seriösare ändan av skalan hade problemen med min bil varit lösta på ett par besök ist för 8 st å ändå inget löst.
Servicetekniker

Ska i november göra större åtg&aum[…]

Volvo car UX

Låter trevligt. Tycker nuvarande Google-gr&a[…]

@Micce1980 , Ja jag hann skifta ett hjul innan li[…]

Jag har för mig att du kan köpa den fr&a[…]