Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av GTHunter
Variosboy skrev:5000 låter som solskydd inklusive montering, full tank och en kaffe latte medan du väntar. Bytet tar ju otroliga 45 sekunder typ. :lol:
Ja, om det ändå ingick en full tank... :roll:
Kaffe kan man säkert få, men frågan är om man hinner dricka upp det på 45sek! :wink:

Har tagit saken i egna händer och beställt ett solskydd med Home Link i Tyskland. Landade på ca 2 200 kr inkl frakt.
Om någon är intresserad så återkommer jag med mer information när det är monterat!

/Per
av GTHunter
Hej!

Kom ett roligt paket idag! Home Link!!!
Efter 5 min i garaget så var det på plats, programmerat och klart!

Bild
Nytt är alltid nytt!

Bild
Monterat och klart!

Jag är nöjd!

/Per
Användarvisningsbild
av apersson850
Fungerar ett sånt självständigt, så att man inte behöver programmera nåt i själva bilen?
Inte för att jag har någon motorport, men nyfiken kan jag ju vara. :)
av GTHunter
apersson850 skrev:Fungerar ett sånt självständigt, så att man inte behöver programmera nåt i själva bilen?
Inte för att jag har någon motorport, men nyfiken kan jag ju vara. :)
Hej,

Ja, det fungerar helt fristående. Det enda den gör är att ta ström från bilen, så om någon tex. slår sönder bilrutan så kan de inte använda Hom Link fjärren.

/Per
Användarvisningsbild
av joel80
Ååh.. det där vill jag ha..
Fast det kommer nog kosta runt 16000kr för mig.. jag behöver köpa till en läplig port att öppna också... :roll:
av GTHunter
joel80 skrev:Ååh.. det där vill jag ha..
Fast det kommer nog kosta runt 16000kr för mig.. jag behöver köpa till en läplig port att öppna också... :roll:
Tro mig... det är det värt! :wink:

/Per
av S80V8AWD
joel80 skrev:Ååh.. det där vill jag ha..
Haha prylfreak? ;) det är jag med, och jag vill också ha en sådan (och jag skulle till och med ha användning för den..). Dock ska vi flytta relativt snart till ett ställe utan port så att motivera en sådan känns tyvärr ganska svårt..

BMW 550 xD ... 4.4 sek 0-100 och kan toppa 300 k[…]

Det har väldigt stor betydelse om det är[…]

Selekt garantin gäller ej hyrbil

Hej allihopa, Jag ska köpa en Volvo xc40 mil[…]

Batteri som är på upphällningen ka[…]