Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av kongratul
Hej!

Nu har mina nya fälgar anlänt!
Tyckte dom passade in bra på bilen. Laddar upp en bild dock på en väldigt skitig bil :D
Har tänkt lacka mina bromsok eftersom dom syns väldigt mycket med dessa fälgar, vad ska jag använda mig av för typ av färg?
Laddar upp en bild på oket, tänkte även lacka den andra ytan som jag markerat med en pil på bilden. Ska jag använda samma typ av färg där?

http://i456.photobucket.com/albums/qq28 ... pload1.jpg
http://i456.photobucket.com/albums/qq28 ... pload2.jpg

Mvh//J
av ansjo
Ser riktigt trevligt ut :)!
av kongratul
Hertsh skrev:Snygga fälgar. Har du sänkt bilen? Tycker den ser ut att sitta lägre än min XC70.
Reagerade själv faktiskt på att den såg sänkt ut, måste blivit nå förvrängning i bilden :shock:
Ska bara vänta på att snön börjar smälta bort här i norr och att vägarna blir torra så ska jag fota lite mer rättvisa bilder :wink:

Mvh//j
Användarvisningsbild
av gooose
Jag målade med svart hammarlack både på Ok o skivor funkar kanon
fick bättra lite efter 2 års användande så hade det blivit några stenskott

Finns ju även i fler färger om man så önskar men den tål värmen

//Goose
av Sharkbait
kongratul skrev:Hej!

Funderar på 20" fälgar till sommaren.

Mvh//J

Självklart skall du köra med 20" till sommaren. Snyggt värre !
av Vaarbakken
Hei, kongratul
Har du flere bilder av den flotte XC70 din med 20" ? Jeg vurderer også å gå for 20" på min, har nettopp bestilt ny XC70 i sort farge. Er du fornøyd med dekk dimensjonen? Ikke for stivt?

På forhand takk,
Marius fra Norge
Användarvisningsbild
av na96gen
Bild

Dessa satt på en demobil på Haga Norra i somras, tyvärr fotade jag bara fälgen och inte hela bilen. :(

Fälgen heter Candor och kommer från tillbehörsfälgarna till XC60. Det satt 255/35-20 Nokian Hakka Black på dem.
Serviceintervall v90 D4

Precis, min fundering är, om än kanske n[…]

värme problem

Kylsystemet är slutet så i normalt l&au[…]

Hej, jag verkar ha samma problem, så tä[…]

El problem till Startmotorn

Har en Volvo S80 årsmodell 2008. på fr[…]