Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Variosboy skrev:Så du har bytt bort Saaben nu menar du? :D
:-)

[fd. Saab ingenjör1] Vi behöver nog ett elektroniskt styrsystem till motorn nu för tiden, sådana som Bosch, Siemens mfl. tillverkar.
[fd. Saab ingenjör2} Du har nog rätt, skall vi se om vi kan få till ett möte så dom kan presentera vad vi kan köpa?
[fd. Saab ingenjör1] Är du tokig, vad skall vi då sedan göra? Vi tillverkar naturligtvis ett eget styrsystem som blir dyrare och inte lika bra.
[fd. Saab ingenjör2] Självklart, tjäna pengar kan de andra biltillverkarna hålla på med, vi är ju ingenjörer...
av dst02
Nädu variosboy, saaben går som en klocka trots att den rullat 2750 mil, jag e lika imponerad varenda gång jag sätter mig i bilen å inget krånglar, inte riktigt van vid de de senaste 2 åren
av dst02
MartinS skrev:
Variosboy skrev:Så du har bytt bort Saaben nu menar du? :D
:-)

[fd. Saab ingenjör1] Vi behöver nog ett elektroniskt styrsystem till motorn nu för tiden, sådana som Bosch, Siemens mfl. tillverkar.
[fd. Saab ingenjör2} Du har nog rätt, skall vi se om vi kan få till ett möte så dom kan presentera vad vi kan köpa?
[fd. Saab ingenjör1] Är du tokig, vad skall vi då sedan göra? Vi tillverkar naturligtvis ett eget styrsystem som blir dyrare och inte lika bra.
[fd. Saab ingenjör2] Självklart, tjäna pengar kan de andra biltillverkarna hålla på med, vi är ju ingenjörer...
Men de fungerar iallafall....
Appen offline igen

Min var offline en stund efter kl 10 idag. Kom ig&[…]

Idag fick jag nya fälgar, Draco 15" htt[…]

Volvo V70 2004 bensin 144hk efter koppling byte &a[…]

https://www.reddit.com/r/FiestaST/comments/1g[…]