- sön 01 jun 2014, 19:29
#869001
Ser lite naket ut i nosen utan qpax båge med 3st 225mm NBB/Hella även på dom nya bilarna och extraljus har ju även som bonus en preventiv funktion så man inte blir av med grillen till dom med för rymligt samvete om det tar mer än 2 minuter att norpa delarna.
Bilnörden skrev:Det är väl bara i norden som det används extraljus, är väl bättre att ta ordentligt betalt av dom som vill ha. Med tanke på att majoriteten inte vill ha. Men som du sa förberedelse för extra ljus i tillbehörs listan, skulle kanske inte vara så dumt....Bättre att göra som på gamla P2.or som sagt att det är fördraget så man slipper riva halva bilen bara för att få en knapp (till) på brädan och det gör att många avstår istället för att montera i efterhand pga. priset monterat och klart hos volvonasaren, inte pga. nyttan då inget i dagsläget kan ersätta extraljus och även om man bor i stan finns inget hinder att ha extraljus monterat. Inget hindrar gamla hederliga inkopplingen med adderat transientskydd så valet av ljus blir större än medelmåttiga halogenextraljus med ynkliga 55W.
Ser lite naket ut i nosen utan qpax båge med 3st 225mm NBB/Hella även på dom nya bilarna och extraljus har ju även som bonus en preventiv funktion så man inte blir av med grillen till dom med för rymligt samvete om det tar mer än 2 minuter att norpa delarna.
XC70II D5 Summum AWD -08 Polestar LED/xenon edition. Twinpipe med MY14 facelift, 3X NBB 225 Alpha Pro LED 165W på Qpax-båge, MY13 LED belyst R-design växelkonsoll, Erakir DC 19".
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..