Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av davyjones
Kollade länken på scuffplstes. Snyggt men 4100:- plus växel är rena rånet för två plastbitar som kostar 50 spänn att tillverka.
av kekke
vinge så jävla snygt den blir att se tuffar utt än en vanlig men som den andra skrivar så är smaken som baken
Användarvisningsbild
av MartinS
davyjones skrev:Kollade länken på scuffplstes. Snyggt men 4100:- plus växel är rena rånet för två plastbitar som kostar 50 spänn att tillverka.
Dyrt, ja. Men har man ingen egen fabrik att tillverka dom i får man väl vackert punga ut med pengarna om man vill ha det.

/Martin
av Steff 99
davyjones skrev:Kollade länken på scuffplstes. Snyggt men 4100:- plus växel är rena rånet för två plastbitar som kostar 50 spänn att tillverka.
Om det är för d yrt, så är det väl bara att tillverka egna för 50 kr.....vilken bra affär du kan göra om du lyckas kränga några vidare för 4000 kr...... :-O)
Användarvisningsbild
av Guligan
Jag är av den uppfattningen att en V70 helt enkelt inte är färdigbyggd utan vinge 8)
Och det får väl gälla även XC70 antar jag...
Vi ( jag o frun) älskar vingar! För att det ser så aero ut! Bilen verkar snyggare. Dock tycker att dagens vingar är inte så fina. Ni vet, designen.
apersson850 skrev:Vingen tycker jag ser gräslig ut, men jag har hört efter det att jag beställde min bil att vingen håller bilens bakända renare. Hade jag insett det hade jag nog köpt den också.
Jag tror också skillnaden är marginell. Däremot så kan man glömma att få bakändan ren om man automattvättar en V70/XC70 med vinge.
V90 läggs ner.

Angående elbil ovan: Detta är missvisan[…]

Felkodläsare: Foxwell NT710

Tack Xanthopteryx. Jag bor 80mil norrut frå[…]

Kommer ha samma plattform som övriga i Geely […]

Servicetekniker

Ska i november göra större åtg&aum[…]