- sön 26 feb 2012, 06:58
Dock föredrar de flesta som jag känner, som har V70II, dynamicstolen alla dagar i veckan - och de är inte några utpräglat sportiga människor (sådana som föredrar skruvstädsvaranten av recarostolar utan stoppning), utan vanliga medborgare i medelåldern (sådana som går sönder i rygg och leder, efter en tur med en Audi A6 med sportchassie).
snarket skrev:Nu kan jag ha fel, men jag vill minnas att Business även inkluderade High performance stereon?Business under MY10 och MY11 innehöll metallic och HP-stereo (som hade blåtand) - dessa brukade märkligt nog refereras som Business II (momentum+business) och Business III (summum+business) i annonserna på blocket. Kreativt men förvirrande av bilförsäljarna.
Jimmie83 skrev:Jag håller med dig om att det ser ut så på "bygg din bil", men i verkligheten är std-stolen ganska platt och utan stöd, jämfört med dynamic (mer stoppning, antar jag, men inga sidostöd). Å andra sidan känns dynamic lite smal/trång och inte lika bekväm som de gamla sportstolarna till S60 och V70n, utan att ge samma sidostöd. Man känner vid en direkt jämförelse det som att man sitter "på" stolen och inte "i" den.s6025t skrev:Det går att välja mellan 2 läderklädslar till summum när man beställer bilen "dynamic" ska vara mer skålad o lite sportigareJag tycker att standar stolarna ser mer skålade ut än dynamic när man bygger sin bil på volvocars egna hemsida men så är inte verkligheten då?
Dock föredrar de flesta som jag känner, som har V70II, dynamicstolen alla dagar i veckan - och de är inte några utpräglat sportiga människor (sådana som föredrar skruvstädsvaranten av recarostolar utan stoppning), utan vanliga medborgare i medelåldern (sådana som går sönder i rygg och leder, efter en tur med en Audi A6 med sportchassie).
XC60 T6 Recharge -21
Tidigare:
XC40 D4 AWD Auto, Intro Edition -18
XC70 II D4 Auto, Summum -15
V70 II 2,5FT Auto, R-Design -11
S60 2,4/140 Man, Classic -08
Tidigare:
XC40 D4 AWD Auto, Intro Edition -18
XC70 II D4 Auto, Summum -15
V70 II 2,5FT Auto, R-Design -11
S60 2,4/140 Man, Classic -08