Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

r_blom skrev:
kristianmann skrev:r_blom: Tack för din mail. Sittar på en båt mellan New Zealand och Malaysia, så har inte kunnat svare dig på mailen. hoppas at nedanstående svar räckar?

Köpta min sats från Volvo til ~4000 SEK (Res.nr: 31269693). Vet inte vad priset är idag, men så var priset för et år sen.

Mvh,
Kristian
Hej.
Tack, hittade pris på 3762 kr på Bilia för det artikelnumret. Dock omöjligt för dem att se om det verkligen ingick dubbla pipor i paketet. Får väl prova mig fram genom att beställa.
Det är dubbla pipor. Det var det numret jag bestälda och man får med alt utom et extra uphäng til högar sidan och värmaplåtan övar ljuddämparna.

Mvh,
Kristian
peetan skrev:Gör så att du mäter från insida pipa till andra insidan rakt över, och sen likadant utsida till utsida.
skriv måtten till mig så kan jag kolla om det går
Ok, kollar det under fredagen, och skickar dig ett Pm...
gooose skrev:om du läser länken du hänvisar till så står det att det passar till r design + att slut rören är justerbara så det borde passa bara genom att läsa där

//Gooose
Men om Du tittar på bilden med den silvriga bilen så kanske du ser att ändrören är mycket bredare än Volvos r design rör...
gooose skrev:Aha du har redan dom rören som sitter på den silvriga och skall hänga dit R design delen D var en annan 5a

Lycka till så att måtten är till din fördel....

//gooose
Yepp det stämmer, typiskt att när jag köpte mina så fanns inte dem runda rören :(

Elvinge hade jag redan på VW Corrado fö[…]

Repor mittkonsol polering

Någon som provat denna https://www.fruugo.s[…]

Jag böt HCM som hade felkod samt bägge l[…]

Abs problem

Nu tappar jag det snart! V70 98- D5252t har haft p[…]