- fre 27 jan 2012, 10:21
Momentum har som standard en halvläderklädsel. Kinetic har en "halvgalon"(eller konstskinn) dito :D
Moderator: Moderatorer
tobson skrev:Momentum har som standard en halvläderklädsel. Kinetic har en "halvgalon"(eller konstskinn) dito :DJag tror det är så här. V70 Momentum halvläder. Men på Kinetic finns två varianter av tygklädslar. En som du skriver halvgalon men även en med heltyg. På XC70 Bas och Momentum är det också heltyg. Och den som är "dålig" är "halvgalon". Detta kom jag och en kollega fram till... Men vi kanske har fel ?:-/
Johnny83 skrev:Klädslarna man byter till, är av en liten annan variant. Så du kan komma se en liten skillnad på dem.
Detta bara för att det varit så mycket problem med dem.
Själva sömmen är placerad på ett annat ställe och inte där man sitter. Har bytt på kanske på 7-8 bilar
RobbanS skrev:Dom hoppas väl att sätena håller ihop till "godwillen/garantin gått ut. Jag tänkte iom. att baksätet oftast används mindre.Johnny83 skrev:Klädslarna man byter till, är av en liten annan variant. Så du kan komma se en liten skillnad på dem.
Detta bara för att det varit så mycket problem med dem.
Själva sömmen är placerad på ett annat ställe och inte där man sitter. Har bytt på kanske på 7-8 bilar
Men om nu sömmarna e så dåliga, varför byter då inte Volvo ut dem där bak med ????
tobson skrev:Stolsitstyget är nu bytta å det blev kanonbra :D :D :D :D :DNå, fick du nybilslukten tillbaka när säten blev bytta?
Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]