- ons 18 jan 2012, 17:31
#608735
Jag tycker också komforten är bättre med 4C än vanligt chassie, samt att det är stor skillnad när man kör aktivt.
Skulle man dessutom göra en undanmanöver med 4C i comfortläge som mappar den "on the fly" så situationen inte blir så "vinglig" som den skulle blivit med standardchassie.
Så välj 4C, jag saknar det verkligen nu. Tycker nog även att "nya" 215hk är bra nog så man inte "måste" välja Polestar.
Skulle man dessutom göra en undanmanöver med 4C i comfortläge som mappar den "on the fly" så situationen inte blir så "vinglig" som den skulle blivit med standardchassie.
Så välj 4C, jag saknar det verkligen nu. Tycker nog även att "nya" 215hk är bra nog så man inte "måste" välja Polestar.
MY17 V90 D5 AWD R-Design
Tidigare: MY14 V70 T6 AWD Polestar, MY12 V70 T6 AWD Polestar, MY10 V70 D5 AWD Summum Polestar, MY05 V70N 2.5T AWD Business+, MY02 S60 2.4T Business m Sportpkt, MY99 S40 T4 "Slangbellan"
Tidigare: MY14 V70 T6 AWD Polestar, MY12 V70 T6 AWD Polestar, MY10 V70 D5 AWD Summum Polestar, MY05 V70N 2.5T AWD Business+, MY02 S60 2.4T Business m Sportpkt, MY99 S40 T4 "Slangbellan"