- fre 30 sep 2011, 22:38
Beställde en på Bilia idag för 3513kr lackerad i bilens färg.
V70 2,5FT MY10
Moderator: Moderatorer
StefanN skrev:Ja, det är ju en Volvofirma. Dock är det första priset man ser endast med grundlack, kolla i listan efter din färg så ser du priset.Johan.S skrev:Vad kostar en orginalvinge utan montering?http://shop.bildeve.se/takspoiler-p-110-c-537.aspx
volvobrasse skrev:Står själv och funderar om jag ska lägga pengarna på en ny vinge eller byta grillen mot MY10:an grill :) (har en MY09) ;)Om du inte redan har en vinge på din bil så skulle då jag sattsa på en istället för en MY10 grill. Vingen gör då mycket mer för utseendet än vad den nya grillen gör.
pergrein skrev:Så sant, jag går i dom tankarna, hur många av er har satt på vinge efteråt? Är det ett tillval när man köper bilen ny?volvobrasse skrev:Står själv och funderar om jag ska lägga pengarna på en ny vinge eller byta grillen mot MY10:an grill :) (har en MY09) ;)Om du inte redan har en vinge på din bil så skulle då jag sattsa på en istället för en MY10 grill. Vingen gör då mycket mer för utseendet än vad den nya grillen gör.
Mvh
Per
StefanN skrev:Montera behöver du inte betala för, det är fyra hål som är förmarkerade. Går inte att göra fel.Men finns hålen redan nu alltså? För jag ser trådar här på forumet där en del borrar, andra limmar etc?
..pedalen sjunker när man trycker på […]