Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Variosboy
Bifoga en fil innebär ju att enormt mycket mer utrymme krävs på forumets servrar.

Själv lägger jag upp mina bilder på en sida som heter photbucket.com

När jag tagit ett kort med min telefon (till exempel) så trycker jag "meny" och då kommer det upp en massa val, bland annat "publicera på photobucket". Så med andra ord behövs det två knapptryckningar, ett för att ta kortet och en knapp för att publicera det på photobucket, krångligare än så är det inte att få ut ett kort på nätet.

Vill man se få kortet att synas här i forumet så går man in på sin photobucket sida, bläddrar fram det kort man vill visa och väljer "kopiera länkadress".
Och när du sen skriver ett inlägg här trycker du bara "klistra in" eller som kortkommando på tangentbordet "Ctrl" och "v".

KLART! :wink:
av Lövet
Det går att lägga upp bilderna precis vart som helst, omge bara bildens URL med
Kod: Markera allt
[IMG]http://www.hejhej.com/12345.jpg[/IMG]
av Soulman
I rest my case. Lika omständigt som citatfunktionen som inte heller hittas igen på nåt annat forum jag frekvent besöker. Skicka PM så kan jag maila bilderna om nån är intresserad.
av Lövet
Citatfunktionen fungerar väl som alla andra forum baserat på phpbb?
av Soulman
andreas_lofgren skrev:Citatfunktionen fungerar väl som alla andra forum baserat på phpbb?
Då besöker jag uppenbarligen inget sådant forum eftersom det på dem är föredömligt enkelt att bifoga en fil, citera, editera ett citat samt multicitera.
av Lövet
Tipsa gärna om ett forum som fungerar som du gillar så ska jag kolla.

Min slutsats än så länge, hittade […]

Finns felkoder? Försök med att dra ut ko[…]

Hej! Ja deras universal damask var för kor[…]

Tips! Har gjort likadant på min när det[…]