- sön 17 jul 2011, 21:34
X1an måste väl vara bland de sämsta SE släppt på marknaden?
V90CC -18
Moderator: Moderatorer
Noodles skrev:X1an måste väl vara bland de sämsta SE släppt på marknaden?Det är iaf den sämsta SE jag ägt. Smått fashinerande att HTC touch pro som i grund och botten är samma telefon är så otroligt mycket bättre.
Noodles skrev:X1an måste väl vara bland de sämsta SE släppt på marknaden?SE slutade väl tillverka smartphones som fungerade med P990i. Helt kass precis som p1i. Efterföljarna har bara blivit sämre. Ingen kvalificerad gissning att man lägger ner denna verksamhet inom kort. Man kan ju inte pumpa in pengar hur länge som helst.
kave skrev:Då skulle CM7 vara nåt för dig
Om Android ska vara något att ha så får det bli helt utan Bloatware och annat elände som tillverkarna förstör telefonerna med. Det vore fint om Google skötte allt själva.
kave skrev:Noodles: Jaha, så man kan köra senaste Android versionen på de telefoner som säljs nu?Jo nu är dom med i matchen så att säga, när SE arc släpptes var det nog bara, om jag minns rätt, Googles Nexus S och Nexus One som hade 2.3 (Gingerbread).
Om Android ska vara något att ha så får det bli helt utan Bloatware och annat elände som tillverkarna förstör telefonerna med. Det vore fint om Google skötte allt själva.
Nilsildur skrev:Hej,Kan man koppla externa enheter via HDMI till Sensus-systemet? I så fall kommer du att kunna spegla allt som händer din iPhone-skärm från och med iPhone 5 - precis som det går på iPad 2 idag.
Har en V70 My12 med sensus och 7" skärmen och Ipod/iphone integration och bluetooth. Jag valde aktivt bort RTI eftersom både jag och frugan har kartor i telefonerna, kändes onödigt med de extra stålarna för nav.
Är det någon som testat att streama bilden ifrån iphone/ipod till sensus-skärmen? Det vore sjukt smidfullt om man kunde få upp telefonbilden (GPS/video/fruit ninja etc) på skärmen, även utan integration med rattknappar och annat. Ljudet ifrån en iphone streamas över bluetooth när man kör youtube, men inte videon. Vad jag mer specifikt är ute efter är naturligtvis att få upp GPS'en ifrån telefonen på skärmen.
Förmodligen är det något som volvo inte är så pigga på eftersom det direkt skulle konkurrera med deras egen nav. lösning, men ändå.
//N
Är samma typ av kontakt till sidoblinkers, en[…]