Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

kave skrev:När började man läsa kvällstidningar alls? Vill man veta vad som hänt inden verkliga världen lyssnar man på p1.
Lysande sagt och håller absolut med - jag är en P1-fanatiker, jag med. :-)-)
Soul mates :)
Moody skrev:Och sen när började man med motorjournalister och biltester i P1? :wink:
Det vore väl en våt dröm, med motorjournalistik i P1. Jag skulle bli en trogen lyssnare, eller ännu hellre, en av motorjournalisterna... ;-)
av perhall
Jag läser nästan aldrig Expressen eller Aftonbladet.... men tycker ändå att det är under all normal nivå att skriva "testar 23 kombibilar" och så består varje s k test av några rader utdrag från en provkörning eller test (omöjligt att säga vilket) från 2008.../PH
Användarvisningsbild
av AndersP
kvällspressen löpsedlar är en bland många orsaker att INTE köpa
En "kompis" ringde förgrymmad upp Expressen en gång och klagade på nögot de skrivit och lät meddela att han aldrig mer skulle köpa tidningen.
Då svarade mannen i luren "Då meddelar jag tryckeriet att antalet tryckta tidningar ska minskas med en"
:P
Användarvisningsbild
av SvenB
Moody skrev:Och sen när började man med motorjournalister och biltester i P1? :wink:
Kanske därför de lyssnar på P 1, för att slippa dom. :D
AndersP skrev:kvällspressen löpsedlar är en bland många orsaker att INTE köpa
En "kompis" ringde förgrymmad upp Expressen en gång och klagade på nögot de skrivit och lät meddela att han aldrig mer skulle köpa tidningen.
Då svarade mannen i luren "Då meddelar jag tryckeriet att antalet tryckta tidningar ska minskas med en"
:P
Vilket fantastiskt svar. Jag är den personens stora idol!

Sent from my Desire HD using Tapatalk
Det ligger väl i stil med Aftonbladets Presschefs uttalande när man komenterade deras innehåll i tidningarna, svaret blev:

"Våran uppgift är inte att leverera nyheter, våran uppgift är att tjäna pengar åt våra aktiägare."

Inget fel i sig, men ganska talande!
perhall skrev:En Passat är inte heller billigare generellt än en V70 längre...
Billigaste V70 med AWD kostar ju 380.000 medans billigaste Passaten med 4-Motion kostar ju 275.000.

Är man ute efter 4wd är ju Passaten oslagabar mot en V70, vilket är djävligt synd

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteriby[…]

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]

Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]