Om min bil 1 år gamla bil för 500k brakar ihop mitt ute i ingenstans med fru och 2 små barn i så blir jag allt annat än glad.
Det sista jag tänker är vilken tur att jag har garanti eller försäkring. Det första jag tänker på är vilket jävla skit här har jag öppnat plöskan för att få en sak som ej fungerar tillfredställand, Att man sedan ringer upp assistans och får höra att tyvärr dröjer det två timmar innan ni kan bli bärgade och kanske ytterligare 5 timmar innan ni sitter i en hyrbil på väg mot eran destination när man talar om att man har ett total haveri gör mig än mer förbannad.
Sen när bilfan väl är på verkstaden får man själv ringa och fråga vad som har hänt och vilken lösning dom har på problemet, Oftast får man prata med en kundmotagare som inte har en aning om läget med ens bil och ber att få återkomma vilket oftast aldrig sker.
Och nej jag står inte med mössan i näven när jag har betalat för en produkt som inte fungerar som den ska och nej jag blir inte glad och tycker det är tur jag har garanti.
Jag blir därimot glad när slit och släng bilen för 50k går igenom besiktningen utan anmärkning

-)
gillar inte staten.
Har ägt i s40n 2.0d 07a återköpt av volvo, V50 D5 summum
Väntar på xc60 r-design awd automat tekninkpakt rti,herrgårdspkt,barnsäkerhetspkt,delbart drag,metalic + en hel del annan lull lul