Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Ja, jag får inte ihop det ens om det skulle vara 1år/3000 mil. I det här fallet är det ju bara 1/2 år och 2500 mil. :???:

Skit samma, in på service ska den men den kan ju inte hålla på och blinka var 6e månad framöver 8)
mycke som spelar in på serviceindikatorn den börja berätta ca 200mil innan at det är dax och boka servicetid sen står det service tid överskriden parametrarna är tid=1år miltal och motortimmar som din 3,2a har kanske stått mycke på tomgång hos handlaren dom brukar ju ladda batterierna geonom o ställa dom på gården en arbetsdag på tomgång
andreas_lofgren skrev:Ja, jag får inte ihop det ens om det skulle vara 1år/3000 mil. I det här fallet är det ju bara 1/2 år och 2500 mil. :???:

Skit samma, in på service ska den men den kan ju inte hålla på och blinka var 6e månad framöver 8)
Det händer ju att de glömmer att nolla serviceindikatorn, det har jag råkat ut för.
PH
Skulle föregående ägare då åkt runt med varningen i 6 månader? Rätt dålig syn killen måste haft.

hollan: Bilen har bara stått i 2 veckor hos handlare så jag tror inte den stått på tomgång någon längre tid.
hollan skrev:mycke som spelar in på serviceindikatorn den börja berätta ca 200mil innan at det är dax och boka servicetid sen står det service tid överskriden parametrarna är tid=1år miltal och motortimmar som din 3,2a har kanske stått mycke på tomgång hos handlaren dom brukar ju ladda batterierna geonom o ställa dom på gården en arbetsdag på tomgång
Låter som ett dyrt sätt att ladda batteriet på... 8)
jo men nu är de ju inte säljarens eget tankort som andvänds :D kan bara berätta hur de brukar gå till där jag jobbar säljare är ju ett slött släkte är ju så jobbigt o koppla på laddare så ni anar inte :???:
japp på ft så har du 3000mils intervall och oljebyte var 1500mil lampan tänds vid båda tillfällen och bilen känner inte av om den har körts på bensin utan påkallar på service ändå var 1500mil angående service lampor som tänds vid fel tillfälle så tänds dom inte vid jämna miltal utan typ 3000mil efter senaste service har därimot varit med om flertalet gånger att fast man har släckt lampan typ på gården kör in servar och laddar 2.0 så tänds service lampan någon månad senare nått med mjukisen som strula! på min verkstad så har vi mekare infört nya rutiner pga detta vissa släcker när dom ställer bilen själv släcker jag med vida efter nedladdningen
Köpråd volvo s60 t5

Enligt Google. S60 T5, 6växlad i vissa fordo[…]

Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Grattis "kom-hem-tiil-oss-dagen" 1 &arin[…]

Damasker såg hela ut. Testade att plocka ur[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Då kör vi denna en helg. IMG_0544.jpe[…]