Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Arese
Ja det är möjligt. Upplever i vilket fall inga problem med tygmattorna. Gummimattorna tycker jag dock har lite sämre passform bak i XC60.
av Steff 99
XC90_Executive skrev:Nyare mattor i er bil kanske? Jag har en väldigt tidig XC60 R-design. Jag kan ha haft oturen att få en äldre typ av matta även andra gången.
Är "Textil matta sport" av bra kvalite, för textilmattorna som finns till V70 , förmodar att det är samma kvalite som till R-design är rena skämtet.
Jag skrev om det förra vintern, de textilmattorna som jag fick med till bilen var kass efter 100mil.
Då fick jag S80 Executives mattor som ersättning o dom har varit helt ok efter ett år och 3000 mil.

Kan man jämföra Executive mattan med "Textil matta sport" ?
Användarvisningsbild
av gooose
Arese skrev:Öh, hur lyckas du med det? La i hustruns gummimattor häromdan. R-design mattorna såg som nya ut trots 2500 mil i högklackat...

Fast vi har ju hört att du har tung högerfot :wink:

Mvh
Arese
Hoppas att det är din fru som kört alla dom milen och att det inte innebär att du använt högklackat :-O)

//Goose

Har en v70. Ja alla P2 är väl lika. Fund[…]

Hej, är detta samma grej som att bilkö[…]

Finns inte fyrhjulsdrift vare sig till mildhybri[…]

Vibration dörr v90cc 2017

Hej på er! Har en v90 cc från 2017 d&a[…]