Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av v70diesel06
Så kom det där med säkra omkörningar,verkar som det är det folk med trafikkunskap anser vara guds gåva till ett vettigt uppträdande.
av Steff 99
v70diesel06 skrev:Så kom det där med säkra omkörningar,verkar som det är det folk med trafikkunskap anser vara guds gåva till ett vettigt uppträdande.
Jo...trafiksäkerhet är viktigt att värna om , därför så fixar vi lite extra power i dieselspisen.
Pröva ...så får du se att livet blir lite roligare även för dej.... :lol:
av Lazy
v70diesel06 skrev:Så kom det där med säkra omkörningar,verkar som det är det folk med trafikkunskap anser vara guds gåva till ett vettigt uppträdande.
Vad menar du med att en uppgradering från Polestar har med trafikkunskap/vettigt uppträdande att göra?
av Lazy
v70diesel06 skrev:Läs tidigare inlägg,om säkra omkörningar.Finns övarallt hela tiden.Ser sånt i Yrket.
Jag upplever att jag gör tryggare/säkrare omkörningar av långsamma fordon efter uppgraderingen från Polestar ??:-/
av v70diesel06
Okey,du är unik ;-// .Tror nog Volvo är inne på typ samma tänk långt innan du trycker plattan i mattan.
av Lazy
v70diesel06 skrev:Okey,du är unik ;-// .Tror nog Volvo är inne på typ samma tänk långt innan du trycker plattan i mattan.
Undrar vem som är unik om man läser inläggen i denna tråd ??:-/
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Ynot skrev:
v70diesel06 skrev:Läs tidigare inlägg,om säkra omkörningar.Finns övarallt hela tiden.Ser sånt i Yrket.
Jag upplever att jag gör tryggare/säkrare omkörningar av långsamma fordon efter uppgraderingen från Polestar ??:-/
Det är därför jag gör supersäkra omkörningar med min vässade dubbelturbo supra som tyärr är vintervila just nu i väntan på nästa sommar.

För att inte tala om när jag kör min 1200 kubiks italienska MC, där kan man snacka om säkra omkörningar, man tror armarna ska slitas av av acccet och man är förbi på nolltid...:mrgreen:
V60 Cross Country eftertraktade

Skoj, det är ju sn snygg bil med

Visa din semesterbil(d)

@fjohan82 , Låter förträffligt :)[…]

@fjohan82 , Har kört med släp kanske 20[…]

Förstår inte vitsen med att meddela att[…]