Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Steff 99
Göranson skrev:
lobbysleeper skrev:
PEETER skrev:Grattis till en snygg bil )) Själv får jag vänta på min ( .. Jag tycker att det är synd att det inte går att beställa bilen med cromade rails.
Kanske inte gick förr, men enligt bygg din volvo så går det utmärkt numera, för 3000kr extra.
tycker också silverrails i sig är snyggare, men det är ju inte samma matta krom (silk metal) som övriga r-design så det skulle nog inte passa in så bra ändå.
Men varför ska man ha rails? Det är ju så mycket snyggare utan...
Tycker man om silverfärgade eller en bil utan rails, så beställer man det..alla har vi olika smak.
Användarvisningsbild
av rdesign11
Tack :) Jag gillar också kontrasten mellan svart och silver. Det passar grymt bra ihop.
Den kommer bli ännu snyggare när finfälgarna kommer på efter vintern :)
Skall försöka ta lite bättre bilder imorgon. Det blir en del mil nu i helgen (D)
Användarvisningsbild
av betterlead
Tjoho! Skitsnygg vagn. Eftersom jag tycker den redan utan Polestar är nästan helt vild, kan jag knappt föreställa mig hur häftig din är.

Anyway, jag har kört min i en vecka nu och jag älskar den här bilen. Vi snackar premium class här.
Användarvisningsbild
av AndersP
Åh svart med R-Design är verkligen läcker. Grattis till en snygg bil. Keep it clean (RO)
Användarvisningsbild
av opA
Fy fan vad vacker !

:-)-)
Användarvisningsbild
av rdesign11
Har kört runt 6 - 7 mil idag och det blir bara bättre och bättre. Den går som ett spjut.
Den är som sagt helt wild and crazy :)
Man sitter gott och den går tyst och fint. Automatlådan är också kanon.
Tog lite nya bilder också. Dem blir ju i alla fall lite bättre än dem som togs igår.

Bild
Bild
BildBild
Bild
av riha
rdesign11 skrev:Hämtade ut bilen idag. V70 R-Design 2,5 FT, Svart Metallic, automat, Polestar, HP-Stereo, fast drag, Blåtand mm. Tog några bilder med mobilen i leveranshallen. Dem blev väl sådär. Skall ta bättre en annan dag. Har bara kört 3 mil än men vilket drag det är i den. Helt underbart :) Funderar på att solfilma lite mörkare. Det är bara tonade rutor så dem är rätt ljusa. För övrigt är jag helnöjd.

Hade jag varit dig så hade jag hållt mig till de tonade rutorna endast, fan så mycket snyggare än solfilmade kolsvarta rutor, ser ju bara ut som någon pojkspoling som rattar omkring och skall se tuff ut när man har solfilmat, uttrycket "fjortisstil" skulle kunna passa in om det inte vore för att fjortisar inte får köra bil :-)
Användarvisningsbild
av betterlead
Jag håller med riha. Ge fanken i solfilmen just nu och lev ett tag med bilen - åtminstone över vintern. Sen, om du ska transportera hip-hoppare i baksätet som vill ha lite kvasi-limo-feeling, kan du kleta dit filmen. 8)

Hej, tänkte väcka en äldre trå[…]

B200ft svårstartad

Temp.givaren (1) till temp.mätaren har runda […]

230fk går snålt

Har läst lite om hur en kass spjällä[…]

Slang ifrån luftfilterburk

Ska inte anslutas till något, är fö[…]