Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VolvoB20
Hoppas det blir så i verkligehetn med, Jag hatar bilmodet just nu där att man ska ersätta fönstren vid bagaget med plåt och bara ha skottgluggar kvar som på V60
Användarvisningsbild
av palmqvist
VolvoB20 skrev:Hoppas det blir så i verkligehetn med, Jag hatar bilmodet just nu där att man ska ersätta fönstren vid bagaget med plåt och bara ha skottgluggar kvar som på V60

Kan bara hålla med, men vad jag tycker om den nya designen vet i fasen alltid svårt o säga innan man sett den i verkligheten. Men ser väl helt OK ut vet dock inte om jag är förtjust i den svarta bakluckan :)
av 5cylindrar
Jag mailade helt sonika Volvo i Gbg och frågade om kommande facelift. Detta fick jag till svar:

Tack för ditt mail.

I dags läget har vi ingen information om eller när en facelift på Volvo V70 kommer att släppas. När det är dags för nya modeller eller facelift kommer detta att förmedlas via Volvocars hemsida
.

Det är väl naturligt att de vill hålla ev facelift hemlig så länge som möjligt.
av perhall
5cylindrar skrev:Jag mailade helt sonika Volvo i Gbg och frågade om kommande facelift. Detta fick jag till svar:

Tack för ditt mail.

I dags läget har vi ingen information om eller när en facelift på Volvo V70 kommer att släppas. När det är dags för nya modeller eller facelift kommer detta att förmedlas via Volvocars hemsida
.

Det är väl naturligt att de vill hålla ev facelift hemlig så länge som möjligt.
Skulle ha varit roligt om de berättade några pikanta detaljer, typ pris, nytt infotainment, nya paket... nej, info-avdelningar, från dem får man infon SIST tyvärr.../PH
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Hoppas den inte får det fulaste från S60:n - Fronten........Ser för snäll och bullig ut tycker jag. baken från S60 och V60 är dock grymma. Det får de gärna kopiera:)
av Hanymo
Visst baken på XC60, och V60 är rätt snygga, Lägger till lite uppgtadering av info skärmen( jag har tittat på VW mitt info fönsteret, skarpare, och modrenare än volvo), lagt märke till att halvljus/ helljusknappen mycket snyggare i VW, Marcan och Audi som ett alternativ till det lilla osynliga knappen i volvo.

Hej funderar på att byta ratt, har en MY 201[…]

Köpråd V60 Recarge

den lilla batteriet kommer du ~2.5-4mil typ medans[…]

Hej Hur är det med Volvos laddhybrider skall[…]

Använd trodo.se eller aeromotors.se Febi Bil[…]