Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av lobbysleeper
Fjolnir skrev:Är det något i den här stilen då: http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 31&t=22696

Nu är det här i och för sig på en V50, men det borde väl bli ganska likt.
Ja så där skulle jag vilja ha.
Frågade min säljare om extra 12v uttag och fick också ett pris på 800kr, men han pratade om ett uttag "under instrumentbrädan". Lät som ett dolt uttag, och det är ju inte så smidigt.

Men med bilder på trådskaparens installation så kan jag försöka få ett likadant (om dt nu var som i V50 )
av SverreK
Crumar skrev:...hämtar ÄNTLIGEN ut den nya bilen efter 14 veckors väntan!! Att tid kan gå så otroligt sakta...
Volvo V70II D3 Business Active Seashell beige, Fast drag, nyckelavst. airbag, tidur parkvärmare + lite tillval.
Hej Crumar, och grattis till nya fina bilen.

Imorgon är en bra drag även för mig då jag skall hämta ut min V70II D3 Business Active Silver Metallic. Men jag har haft mycket mer flyt än du, Min leveranstid är c:a 5,5 veckor.... Konstigt att det kan slå så på ungefär samma bil.
Oavsett vi kan ju glädjas bägge två att åka nytt imorgon... Undrar hur länge man har den känslan kvar...

Lycka till med bilen
/Sverre
av svendufva
Håller med! Hämtar min D5AWD,summum seashell med dynamic beige och en massa xtra. Julafton!
Användarvisningsbild
av mange69
svendufva skrev:Håller med! Hämtar min D5AWD,summum seashell med dynamic beige och en massa xtra. Julafton!
Väntar också på en D5 AWD. När beställde du din?
av ZizzoZ
knicklas skrev:Spännande dag för er idag! Bara att få läsa sitt eget namn på "leveransskylten" i entrén...! Magic... :D :D
Ja vilken känsla :D Kan knappt vänta till min tur :D Hoppas ni blir nöjda med era bilar ni hämtar idag :D Själv kommer jag säkert sitta o dregla på datorn på volovs hemsida när det är min tur =) dom 12 timmarna innan man får hämta bilen :)
av lobbysleeper
Nå? Gissar att du haft bilen ett dygn nu... Reflektioner/omdöme/nöjd etc?
Och vart är bilderna på bil och 12v uttaget? :D
av Crumar
lobbysleeper skrev:Nå? Gissar att du haft bilen ett dygn nu... Reflektioner/omdöme/nöjd etc?
Och vart är bilderna på bil och 12v uttaget? :D
Har inte tid att fota, jag kör ju :D
Bilder kommer men du kan lika gärna kika på tidigare visat exempel, det är mycket snarlikt...
Tänkte även försöka sammfatta lite av mina intryck av bil & motor när den värsta glädjen lagt sig!
Men jag är så klart stört nöjd med bilen, jag har i Volvo väg enbart en V50 1,8F att jämföra med :-O)

Det är aningen svårt att se på bi[…]

B6304

Kan inte lägga i växel V70

Tack för svar! Det visade sig att det var ena[…]

760 tändningslås?

Kabelbrott på kabeln till solonoiden var fel[…]