Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av lobbysleeper
ZizzoZ skrev: Det fick jag med :D hade varit helt grymt om dom fått upp den sidan :) Jag har lagt den som startsida, o varje gång tycker man att det tar längre o längre tid för den "skylten" o ramla ner. Så varje gång tror man att den har blivit öppnad :P
Haha, precis så tänker jag med, man håller andan när det tar lite längre tid... :shock:
... men sen trillar skylten ner och man suckar :|
Användarvisningsbild
av metal
Jag har fått för mig att de lanserar sidan lagom till vecka 45-46 då så vitt jag kommer ihåg Volvo ska ha en sån där öppet helg för V60. ? Men jag tycker banne mig det är på tiden att de öppnar upp sidan nu. :wink:
Användarvisningsbild
av Joru
Jag som har längtat efter sidan för att kunna följa ordern av min bil (vilket jag har fått för mig ska gå under länken "i väntan på min volvo").
Nu får jag bilen nästa vecka 4/11 :D så lite av längtan efter sidan försvann, men den blir nog intressant ändå!
Användarvisningsbild
av betterlead
Vilket skämt - kundportalen är ännu inte igång.
av Psygnosis
Ni som är anställda på volvo kan använda deras hemsida för att spåra er bil ;) men kanske inte är ngn här som är det :( om det är ngn som vill att jag skall kolla er bil så hojta till bara kan jag se om det funkar ;)
av lobbysleeper
Du menar att du är anställd och kan kolla? Ja tack, vill veta allt som går vad gäller min beställning. Vad behöver du?
av Psygnosis
jag skulle behöva ditt avslutnummer på din order har för mig att det står längst upp på din order bekräftelse du har fått av din säljare 7 siffror
av lobbysleeper
skickat PM
Användarvisningsbild
av Bosa
lobbysleeper skrev:Fick äntligen lite respons från kundportalen, ett mail som tack för min intresseanmälan (som jag gjorde för kanske 1 månad sedan). Sa inte mycket, men ändå ett livstecken.

"Inom kort lanseras Min Volvo som är helt unik för bilbranschen. Vi är nu inne i slutskedet och finputsar de sista detaljerna innan du får tillgång till ett helt nytt sätt att se på ditt bilägande. Så fort Min Volvo är körklar e-postar vi dig dina personliga inloggningsuppgifter. Så håll utkik i din inkorg."
Reggade mig nyss och fick ett mail med samma text som du fick, verkar vara ett långdraget finputsande. :D
Användarvisningsbild
av Mats
Sidan verkar ju vara igång nu iaf...nu gäller det bara att dem aktiverar kontot samt skickar ut ett lösenord.
/Mats
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
Radion XC40 2024

Varje gång jag startar bilen så m&arin[…]

Vida 2014D

ladda ner och bränn en dvd,

Vida 2014D