Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av 164E
Amli skrev:Jag tycker att Volvos Canicula ser riktigt bra ut på en V70.
Instämmer helt! Minus skulle kanske kunna vara (?) att den satt som standard på Summum MY10 om jag inte minns fel, så det är en hel del som rullar runt.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
philipsguy skrev:Hade aldrig valt dem till min bil, tycker ekrarna är för smala. Men smaken är som baken...
Tycker smala ekrar är supersnyggt.....men man måste ha lite puts på bromsok och skivor för det är ju full insyn.
av knicklas
Själv har jag inte bestämt mig för om det blir plåt eller alu, men om det blir alu så blir det nån av originalfälgarna i alla fall. Naos eller Creon (eftersom jag ska köra 16"). Jag åker Canicula (summum) på sommaren och då kanske det i och för sig är trist med 5-ekrat på vintern ochså, därför sneglar jag nog mer på plåt eller Naos...
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Naos tycker jag är mycket snyggare än Creon :) Creon ser knepigt ut på något sätt.

Om du ska ha plåt tycker jag du ska ha dessa navkapslar
Bild

/Kalle
Användarvisningsbild
av 164E
Instämmer, jag valde Naos på en gång för vinterdäcken när jag jämförde med Creon. Naos ser mycket "lättare" ut och passar bättre in i V70 designen, men men det är endast mina 5 c! :D
V50 2,4 bensin, konstigt fel

Nu har jag plockat bort vattenpumpen. Den ser fin […]

Bak slits ju ganska fort oavsett, redan inför[…]

230fk går snålt

Varit ute och kört några mil nu. Lagt m[…]

Blir ju lite orolig då jag letar efter en V6[…]