Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Variosboy
Kluster skrev:Det är väl bara bra att det är både ljud- och ljussignal när inte bältet är på. Det hade väl varit ramaskri om det inte hade givit ifrån sig ett "irriterande" ljud och sen huxflux har man backat in i något/någon...
.
Varför skulle man backa in i något/någon om man inte hade en störande signal för bältet??????????? :D
av Kluster
Variosboy skrev:
Kluster skrev:Det är väl bara bra att det är både ljud- och ljussignal när inte bältet är på. Det hade väl varit ramaskri om det inte hade givit ifrån sig ett "irriterande" ljud och sen huxflux har man backat in i något/någon...
.
Varför skulle man backa in i något/någon om man inte hade en störande signal för bältet??????????? :D
Haha, äh jag vet inte vad jag menade där! :D
av Kluster
CalleV70, klart det inte är något varningsljud när man backar. Det är väl ingen lastbil man kör eller? :wink:

Vänder man på det hela så hade det väl varit värre om det inte hade givit ifrån sig ett högt varningsljud när t ex din passagare tar av sig bältet innan du ens har stannat. Och i samma sekund blir bilen påkörd bakifrån...
av CalleV70
Kluster skrev:CalleV70, klart det inte är något varningsljud när man backar. Det är väl ingen lastbil man kör eller? :wink: ..
jag bara undrade då variosbay skrev:
.....Det är väl bara bra att det är både ljud- och ljussignal när inte bältet är på. Det hade väl varit ramaskri om det inte hade givit ifrån sig ett "irriterande" ljud och sen huxflux har man backat in i något/någon...

och då funderade jag om han har en egen bältesvarnare för backen???? :mrgreen: :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Variosboy
CalleV70 skrev:
Kluster skrev:CalleV70, klart det inte är något varningsljud när man backar. Det är väl ingen lastbil man kör eller? :wink: ..
jag bara undrade då variosbay skrev:
.....Det är väl bara bra att det är både ljud- och ljussignal när inte bältet är på. Det hade väl varit ramaskri om det inte hade givit ifrån sig ett "irriterande" ljud och sen huxflux har man backat in i något/någon...

och då funderade jag om han har en egen bältesvarnare för backen???? :mrgreen: :mrgreen:

Nu irrar du, det var inte jag som skrev så! :wink:
av CalleV70
8) jo, jag läste fel.. Det var ju Kluster. Å andra sidan klarar jag mig juridiskt.. Det blev ju variosbay..... :lol:
Senast redigerad av 1 CalleV70, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Variosboy
CalleV70 skrev:8) jo, jag läste fel.. Det var ju Kluster. Å nadra sidan klarar jag mig juridiskt.. Det blev ju variosbay..... :lol:
:D
av Kluster
Variosboy skrev:
CalleV70 skrev:8) jo, jag läste fel.. Det var ju Kluster. Å nadra sidan klarar jag mig juridiskt.. Det blev ju variosbay..... :lol:
:D
Sent på eftermiddagen, snart hemgång, varit en lång vecka och jag sitter nu bara och garvar här :D

Ja det har aldrig varit så mycket lekstuga […]

..Nu borde ju läget vara ca 100 miljarder k[…]

OM RYSSEN KOMMER

… ”aldrig försökte” =[…]

Roligt när ett av mina gammla inlägg bid[…]