- fre 11 jun 2010, 12:00
#417369
Laget spesielt for markeder med høye "HK" avgifter. Men motoren ble så bra at Volvo valgte å lansere den på de fleste markeder inklusive Sverige, som i utgangspunktet bare skulle få D5 til å begynne med. Når motoren ble lansert i fjor vår var differansen i sverige mellom motorene 3000 svk(2.4D-awd ble levert kun med automat)mens det i Norge var en differanse på 87 000 grunnet 62 flere hk.
Mvh Twendor
Hanymo skrev:Vad jag förstår att det är bara D5-My 10 som är dubbelturbo enl Volvo spec.2.4D awd er dobbelturbo 163hk-420 Nm. En nedkryptert D5.
2.4 D AWD MY-10 är 163 hk. 420 nm med det står ingen stans att det ska vara dubbel turbo...?eller har jag uppfattat fel..?
Laget spesielt for markeder med høye "HK" avgifter. Men motoren ble så bra at Volvo valgte å lansere den på de fleste markeder inklusive Sverige, som i utgangspunktet bare skulle få D5 til å begynne med. Når motoren ble lansert i fjor vår var differansen i sverige mellom motorene 3000 svk(2.4D-awd ble levert kun med automat)mens det i Norge var en differanse på 87 000 grunnet 62 flere hk.
Mvh Twendor
R-Design er ferdigstylet fra fabrikk og mest bil for pengene.
Synd skikkelig motor koster alt for mye i avgiftslandet Norge.
Synd skikkelig motor koster alt for mye i avgiftslandet Norge.