Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

kave skrev:Japp det fungerar, men man måste verkligen hålla in knappen direkt, dvs man kan inte låsa upp och sen hålla in upplåsningsknappen som på tyska bilar.
Lysande.
P.s. Samma sak för att stänga. dvs håll nere låsknappen ett antal sekunder.

Dessa funktioner skall också inbegripa takluckan om man har sådan. Dock har inte jag det så jag kan tyvärr inet bekräfta det men det skall fungera även för den alltså :-)
Det behöver inte alls vara i samband med att du låser upp. Bilen kan ha varit upplåst länge. Tryck ner öppnaknappen och hålle den intryckt - Rutorna åker ner...

/Johan
Momentum skrev:Jag har har hört talas om en märklig bok som brukar följa med bilen, Instruktionsbok tror jag den heter :)
Jodå, den såg jag allt i när jag fick bilen. Men översåg nog det eftersom det står med * som tillval / extrautrustning.

Men det var hursomhelst inte så kul å se bilen med nedvevade rutor när man kom för å hämta den, då man har varit inne i huset å inte haft översikt över den på flera timmar. Men som sagt, (troligen) ett av mina usb-minnen har kommit åt knappen när man har suttit å jobbat å skickat iväg signalen ned till bilf-n... :-O)

Det är även nytt grönt packning p&a[…]

Ni som kör husvagn med eran XC 40, vilka husv[…]

Volvo V50 "Mr White"

Najs! 8-)

Som ett litet sista tips så googla runt lite[…]