Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Bitez
Min bil 2.4d bussiness summum + automat + metallic började på 299tkr... sedan så blev det rabatter hit o dit på paketen och lösa delarna som jag beställde. annars så var priset 299tkr för bussiness momenum + 15tkr för att uppgradera till summum..

Men jag misstänker att det skulle vara nästan omöjligt och hitta två köpare med likadana bilar som betalt lika mycket :))))
av Bitez
shooot... kollade lite på bytbil just nu i detta ögonblick.. Måste nog säga att priserna har ju verkligen gått upp :( eller snarare :D :))) damn där finns bilar med mindre utrustning än min, men kostar betydligt mer fast det är lagerbil... Personligen tycker jag det är lite tråkigt o betala så mycket för en lagerbil då man inte kan styra över ngt... Visserligen var min förra bensinare en lagerbil men den var verkligen precis som jag ville ha den :)))) behövs nog lite tur också ;)
av volvo i norr
Har nu läst alla inlägg på min fråga och jag förstår att med lite mer kunnighet bland "paketdjungeln" så hade jag behövt fråga mer av säljaren för att här kunna delge er mer fakta om bilen. Men om man inte fastnar i vilka paket denna bil kan tänkas ha utan oxå tänker på de bilar Ni har köpt, finns det brister och fel som man bör kolla extra noga efter? T.ex lösa plastdetaljer, "knirrknarr" från stolar, framvagns ljud, nåt med låsen, bälten, fjärrkontr, larm, buller i kupen, värmen+ tiduret mm?
Vintern var ju ovanligt kall, ganske sådana förhållande kan framkalla brister man annars inte märker av, eller hur?
Även jag har tittat på Bytbil och Blocket och tycker att en -10 med dessa mil, så ligger den väl prismässigt ganska bra till, eller...
Användarvisningsbild
av FSandstrom
Låter som ok tycker jag med. Jag utgår då vad jag betalade ungefär samtidigt, la på lite för automat och drog av 15-20% i värdeminskning (så får man hoppas att jag inte blev toklurad :-) )

Car Play är Apples variant för iPhone av[…]

Luftfjädring V90

Lite skumt med luftfjädring endast bak som h[…]

Volvo gör ingen skillnad på olika klim[…]

Rek bytesintervall 12000 mil Vem rekommendera[…]