Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Amli skrev:
LOTEZ skrev: Sök V70 II business momentum örebro län på blocket :wink:
Varför lägger man ut en bil annons på blocket utan bild?
Därför att jag vid tillfället ej hade tagit kort på bilen. Sen känner jag att My10 är att räkna som relativt ny bil och de kan man söka efter på Google. En del som ringt faktiskt men ingen klar med finansering tyvärr.
kave skrev:Det kan nog vara läge att sälja den nu ja. Väntar du till Maj så får du konkurrens när demo och lagerbilar säljs ut inför MY2011 lanseringen.

Som sagt, går den inte iväg för 280k så blir den kvar. Frugan håller med för hon :-)-) då hon är mer ekonomisk än va jag
är :D
OK, för att återgå till frågan (sorry Lotez - förresten Karlskoging du också såg jag...!?!?) så fick jag igår ett förslag från Helmia i Karlskoga. Han kunde gå ner litegrann, men jag måste bestämma mig idag eftersom den bilen är beställd och ligger i "pipen", och sista ändringsdatum är idag.
Ska prata med Rejmes i Örebro idag och se vad de kan erbjuda.

Det kommer bli följande:
V70 2,4D Business Summum
+High Performance
+Nyckelavst. kr-kudde
+Tidur
+Blåtand
+Metallic (just nu står valet mellan Titanium Grå eller Savian Grå, vad är skillnaden...?)
Är sugen på Herrgårdspaketet också, men det drar ju iväg 11 000:- då!?!?! I mesta laget kanske...

Vet nån hur det ligger till med 12V-uttagen? Är i stort behov av ett uttag där strömmen ligger på hela tiden, även om man stänger av motorn. Detta för att underlätta barnens dvd-tittande om man t.ex. stannar för att tanka eller måste stänga av bilen. Värdelöst när man måste starta om dvd:n med alla menyer... Nämnde nån I-landsproblem kanske...? :lol:
12v uttag inne i kupén stängs av när bilen stängs av.
12v uttaget i bagaget är på hela tiden.

Savile grå är mörkare än titanium... Lite som Antracit. (savile är snyggare också enligt mig).
knicklas skrev: Det kommer bli följande:
V70 2,4D Business Summum
+High Performance
+Nyckelavst. kr-kudde
+Tidur
+Blåtand
+Metallic (just nu står valet mellan Titanium Grå eller Savian Grå, vad är skillnaden...?)

Exakt samma spec som jag har :-)-)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Har också samma problem med att det fungera[…]

AC-rem V50 1.8F -09

Hej min AC-rem håller på att gå […]

Jag lånar denna tråd lite då jag[…]

Men är problemet med låg spänning […]