Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Diesel5 skrev:Öhhh ?:-/
Du frågade om vad för lampa det satt i din regskylt och eftersom ingen annan gett dig ett enkelt svar att få reda på vad för lampor du har överallt i bilen gav jag dig och alla andra som kommer använda sökfunktionen i forumet en länk som visar vad för lampor du har. :)
opA skrev:
Du frågade om vad för lampa det satt i din regskylt och eftersom ingen annan gett dig ett enkelt svar att få reda på vad för lampor du har överallt i bilen gav jag dig och alla andra som kommer använda sökfunktionen i forumet en länk som visar vad för lampor du har. :)
Jo men v70 finns inte med där som du kanske såg om du hade läst hela tråden men xc70 fanns ju men den såg inte jag när jag kollade :-p nu vet jag dock att det e en C5W lampa....

Thank You James!!!! :-)-)
Diesel5 skrev:
opA skrev:
Jo men v70 finns inte med där som du kanske såg om du hade läst hela tråden
V70 II finns med jo ?

V70 II combi (P80_) | 03.00 -->

Står det :)

Men vad vet jag.. det kanske inte är den.
Smäller höger fram

Senaste nytt, på bilsemestern långt he[…]

Det kan vara lite krångligt att veta p&arin[…]

Oki , be at dom letar efter RTTI patch , det var […]

Kopplingspedal knarrar

Provat att smörja själva pedalen? Fukt e[…]