Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

leiwi skrev:i bland är det tur att hustrun är med !
tycker du skall köpa henna en blomma

( i dagsläget väderas en vit bil ca 4 tusen lägre i inbyte , detta gäller även mörkblå och bruna bilar)

Du kan inte mena allvar!!
Ska man inte köpa färgen man vill ha för att den värderas 4000 lägre den dagen man vill sälja den????
Vill man ha en färg ska man köpa den, punkt!
håller helt och hållet med, man skall ha den färgen man tycker är snygg, problemet är när man har en regering som bestämmer allt för mycket över en. Nu är det överläggning i sängutskottet :D

( i dagsläget väderas en vit bil ca 4 tusen lägre i inbyte , detta gäller även mörkblå och bruna bilar)
Oystergrå går ju mot lite brunt, är det 2 tusen i avdrag då.... :-O)
Guligan skrev:

Oystergrå går ju mot lite brunt, är det 2 tusen i avdrag då.... :-O)
Ja men man kan ju alltid hävda att den är grå och vips så värderas den +500 kr :D
Det är tur att inte alla vill ha samma färg. Som T-Forden, den gick att få i vilken färg man ville under förutsättning att man ville ha svart.
Gurra82 skrev:håller helt och hållet med, man skall ha den färgen man tycker är snygg, problemet är när man har en regering som bestämmer allt för mycket över en. Nu är det överläggning i sängutskottet :D
Precis, det är en ständig kompromiss! :)
Äktenskapet ÄR en ständig kompromiss. Lös det genom att ge gumman egen bil.
Det kan vara bra att låta kärringen bestämma. Jag bestämde själv och ändrade mig i sista minuten från Titanium till silver, främst pga att smutsen inte syns så bra. Måste säga i efterhand att V70II gör sig bättre i en mörkare nyans. Och ja, jag fick bannor hemma. tanten trodde att bilen skulle ha varit beställd röd. (passion red)
KKR skrev:Äktenskapet ÄR en ständig kompromiss. Lös det genom att ge gumman egen bil.
Jag gjorde ju det, fast tanken va ju inte att hon skulle ta den nya bilen som jag beställde, men det går att åka renault till jobbet me, fast det är inte kul :)
Livet är hårt.
V60 sliter däck bak

Så där snett blir det inte av att cambe[…]

Helljussignal V50

Hjälp!! Var kan man enklast ansluta för […]

Jag har i många år haft en Festo kemik[…]

Ad-blue trix?

Då kanske det finns nåt att häll[…]