Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lho
Då fick jag bekräftat priserna på uppgradering från momentum. R Design kommer att ligga på +32 KNOK här i Norge och + 8KNOK för 20" fälgar. Mao totalt +40 för rubbet!

Dyrt? Ja!

Nödvändigt? Nej!

Skall jag ha det ändå? JA!!! :mrgreen:
av Lho
XC90_Executive skrev:Så du har kunnat ändra från Summum till Momentum R-design nu? Tänkte eftersom du visste priserna...
Jadå inga problem. Syns dock det är lite snålt av Volvo att bygga R-designen på momentumen.... Dom borde byggt den på summum varianten... det är ju den 90% av folket köper. Men dom önskar väl extra förtjänst på det det man "måste" lägga till igen för att komma upp till en summum igen.
av Petzzon
Nån i sverige som lyckats få priser??? Nån som vet mer när det går att beställa den??
Trist att man premärvisar en bil som man inte kan köpa ännu.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Petzzon skrev:Nån i sverige som lyckats få priser??? Nån som vet mer när det går att beställa den??
Trist att man premärvisar en bil som man inte kan köpa ännu.
Vecka 42 tror jag att det är som gäller för beställning. Leveranserna är dock riktigt långt framme nu. Räkna med feb/mars! :shock:
av menbj0
Hörrni, kan man få R-Design med enfärgade säten? Jag gillar inte 2-färgade.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
menbj0 skrev:Hörrni, kan man få R-Design med enfärgade säten? Jag gillar inte 2-färgade.

Nej, ska bara finnas i två versioner. Antingen mörka med beige inslag i kanterna eller beige med mörka inslag i kanterna. Jag tycker att dom såg väldigt fina ut båda två!
av ehaugsb
Er det noen som har bilder av interiørene til XC60 R-Design? Finner kun bilder av eksteriøret.... Må si at en rød R-Design står høyt på ønskelisten. Selvsagt med 20" felger, og gjerne T6 :D
av menbj0
Jag vill också se interiörbilderna!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Då blev det som vi skrev för ett tag se[…]

Ja det är bilar med Sensus och det är &[…]

... Förresten var hittar du värdena p&[…]

Elpriset