Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Twendor
Godt valg Svein, tror ikke du vil angre.
Bilen blir bare bedre og bedre. Konklusjon etter 100 mil, hadde kjøpt samme bilen en gang til og også for en høyere pris enn det vi betalte. Det er første gang blant mine over tjue biler jeg har hatt denne følelsen.
Har vært og fått lagt solfilm på sideruter i dag (hurtigruta carglass) det ble en bedre overgang mellom for/bak-ruter enn det som er levert fra Volvo.(Har herregårdspakke) og Volvo leverer bare 25% toning. Valgte 35% og det ble behageligere lys inne i bilen. Anbefales.
av nr7
Twendor skrev: ...det jeg virkelig ikke kunne klart meg uten, nå etter å ha prøvd det. Er adaptiv cruisekontroll(driver support pakke) og ryggekamera. Xc 60 er en vanskelig bil å rygge med, dårlig sikt i bakrute.
Hur fungerar kameran i mörker? Är bilens ljus tillräckligt för att den ska vara användbar?
av Twendor
Kamera fungerer bra i mørket. Har opplevd litt "tåkete/Dimmig" skjerm ved mye regn.
Meget god optikk på My10 kameran(Bedre enn både Audi, Bmw og Mercedes sine.) Har prøvd alle, og likte Volvoen best.
Hadde garantert bestilt dette på nytt. :)
Koppling föll i golvet

Detta hände mig april 2023 med min 2017 Volvo[…]

Bensinpriser v2

Nu när den amerikanska kedjan Costco öpp[…]

Bifogar bild från instruktionsboken.

Oljeläckage V70n 2001 2,4t

Hej på er! Första gången jag post[…]