- ons 01 jul 2009, 19:28
Lite nyfiken, vad får man med för länder på DVDn ? Hela Väst+Öst?
Edit: Äh, sorry såg att det låg på Webben. Verkar vara samma karta från Navtec som jag fick till min lille lösa navigator förutom att Balkan och Baltikum fattas hos Volvo.
Fattar inte varför kartmaterialt behöver vara så dyrt hos bilfirmorna, till Navigonen fick jag med 8st kompletta uppdateringar på 40 länder och flera Gigabyte data var för bara 19 kr/styck. :-O) Alltså kvartalsvisa totaluppgraderingar under 2 år för 19 kr/styck.
GATUPLAN skrev:BLIAS GRABBAR TROLLADE FRAM MINA SKIVOR IDAG!Bra att det löste sig för dig.
Annars hade jag åkt iväg utan dem. Jag var på väg att köpa en TomTom, fan vad jag var irriterad att ha en bil med RTI och sedan behöva dra sladdar mm för att ha en TomTom ovanpå allt. Inget emot TomTom, Garmin osv, men har jag min RTI som kostar så pass mycket mest för att den ser lyxig ut, då ser det minst sagt löjligt ut att behöva en separat påklistrad GPS…
Sen ringde killarna från Bilia och sa att de lyckades övertala någon annan Butik att skicka skivor till Malmö. TACK, TACK! Det var strax innan stängning. Kom som en chock, jag brände min V8 på vägen till butiken.
Nu ska jag kolla hur jag får igång allting.
MVH
Lite nyfiken, vad får man med för länder på DVDn ? Hela Väst+Öst?
Edit: Äh, sorry såg att det låg på Webben. Verkar vara samma karta från Navtec som jag fick till min lille lösa navigator förutom att Balkan och Baltikum fattas hos Volvo.
Fattar inte varför kartmaterialt behöver vara så dyrt hos bilfirmorna, till Navigonen fick jag med 8st kompletta uppdateringar på 40 länder och flera Gigabyte data var för bara 19 kr/styck. :-O) Alltså kvartalsvisa totaluppgraderingar under 2 år för 19 kr/styck.

Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.