Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Min kärring läser ALDRIG bruxar och jag tycker det är halva grejen med att köpa nya "leksaker" man får en ny brux att bläddra i som sänglektyr :P
Vi har väll ombytta roller i vår familj, ska säga till tanten nästa gång det är dags att byta hjul att jag är kärring och hon man, så hon får skifta hjul :???:
XC90_Executive skrev:Förardörren, L+R, tryck in båda samtidigt! Et voila! :wink:
Då ska jag vara surmupp och klaga, tyckte bättre om lösningen i mina förra bilar, att det var en särskild knapp för backspegelfällningen.

Fast jag måste erkänna att jag gillar att de fälls in automatiskt vid låsning. Fint inte minst om man inte kommer ihåg om bilen är låst, bara att gå o kolla om speglarna är infällda. Jaja, jag kanske inte är så missnöjd ändå... 8)
Guligan skrev:Då ska jag vara surmupp och klaga, tyckte bättre om lösningen i mina förra bilar, att det var en särskild knapp för backspegelfällningen.

Fast jag måste erkänna att jag gillar att de fälls in automatiskt vid låsning. Fint inte minst om man inte kommer ihåg om bilen är låst, bara att gå o kolla om speglarna är infällda. Jaja, jag kanske inte är så missnöjd ändå... 8)
Var ska den knappen vara? Framför växelspaken?

Har ingen ledig knapp där! :wink: 8) Ang inte veta om bilen är låst, har du inte PCC? Tryck på "i" och se om den är låst annars.

Hej Prova stänga av AC.n vid start. Varit e[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Startspärren klipper väl bara soppan? […]

Körde med husvagn till och från Kroatie[…]

Ny Kartuppdatering

Det vet jag inte heller. Skulle kunna fråga […]