Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Tycker personligen att det är patetiskt att
påstå något som inte en jävel känner till, och sen
köra med total tystnad om hur man skulle få funktionen.
Svårt att räkna ut vad som gäller, om funktionen fanns så
skulle den givetvis finnas med från början.
Jensen skrev:Tycker personligen att det är patetiskt att
påstå något som inte en jävel känner till, och sen
köra med total tystnad om hur man skulle få funktionen.
Svårt att räkna ut vad som gäller, om funktionen fanns så
skulle den givetvis finnas med från början.

Jag trodde att personen i fråga hade en lösning på "LUT"
Tråkigt att det verkar vara som om det "bara" var ett luftskott
från en som önskade att det fanns ett sätt att fixa det på!!! ?:-/ :lol: ??:-/
divers skrev:Ska det fungera att stänga luckan med dosan då? Eller måste man alltid trycka på knappen på luckan???

Precis! Det vore ju så cool. :-) Men åter till frågan ... kan man fixa? Vi har ju en kille som har koll och säger sig ha fixat detta. Men han verkar ha gått och dött. :cry:
Mc Gyver-lösning;
Köp en trådlös ringklocka, dissekera den stora inomhusenheten, ta ut kretskortet och anslut det till knappen på insidan av bagageluckan. Använd sedan fjärrbrytaren till ringklockan för att stänga.
varför ska man inte kunna stänga bagageluckan med fjärren när man ju kan stänga rutorna med den? Hade dessutom fått för mig att jag sett någon reklamfilm där dom sitter och fikar i nån backe och sedan stänger rutor och bagagelucka med fjärren, eller är det jag som kommer ihåg alldeles fel
Atog skrev:varför ska man inte kunna stänga bagageluckan med fjärren när man ju kan stänga rutorna med den? Hade dessutom fått för mig att jag sett någon reklamfilm där dom sitter och fikar i nån backe och sedan stänger rutor och bagagelucka med fjärren, eller är det jag som kommer ihåg alldeles fel
Klart du kan öppna/stänga luckan med fjärren, frågan i detta fallet är om man kan stänga den från förarplats..
Det ju INTE att stänga från fjärren!, eller är jag ute och cyklar. Håller du bakluckeknappen inne länge när den är öppen så öppnar den ju bara gång på gång.

Hur menar du att man stänger med fjärren?
Linqid skrev:
Atog skrev:varför ska man inte kunna stänga bagageluckan med fjärren när man ju kan stänga rutorna med den? Hade dessutom fått för mig att jag sett någon reklamfilm där dom sitter och fikar i nån backe och sedan stänger rutor och bagagelucka med fjärren, eller är det jag som kommer ihåg alldeles fel
Klart du kan öppna/stänga luckan med fjärren, frågan i detta fallet är om man kan stänga den från förarplats..
:-(O) ?:-/ Vadå!!?? Kan Man Stänga Luckan Med Fjärren!!??? Kom igen nu finns det verkligen ingen som kan komma på en BRA LÖÖÖSNING1?? ??:-/ Har varit & shoppat med min fru idag!! & jag skulle ge mycet för just den fuktionen!!
Mvh Heico-Dragon
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Hej! Jag har köpt en Volvo V60 T3 R-Design 20[…]

Tysta sommardäck V90

Primacy 5 får ju annars väldigt br[…]

Det bör helst vara en automat eftersom just k[…]

Med eco-läget behöver man givetvis kopp[…]