Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Jag kräver inte att någon ska lägga upp bilder på sin bil. Jag själv är väldigt tveksam till att lägga upp bilder.

En sak till förresten. Fälgarna ovan; "Merac" är mycket snyggare än "Mantus" som sitter på många demobilar. Tycker jag! :wink:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
robbygg: Det som ser ut som krom runt rutorna är väl leveranstejp? Jag tycker det skulle vara snyggt om det var krom på riktigt :)
Användarvisningsbild
av robbygg
~Kalle~ skrev:robbygg: Det som ser ut som krom runt rutorna är väl leveranstejp? Jag tycker det skulle vara snyggt om det var krom på riktigt :)
Det som som ser ut som leveranstejp mellan rutorna ÄR leveranstejp.
Retar mig bara på att jag inte tog med systemkameran och fotade istället, hade blivit lite bättre kvalité i bilderna. I vilket fall som helst så har jag leverans i mitten på nästa vecka och då ska jag komma med bättre bilder. Då ska även Skid plate och Sidescuff plates vara monterade.
av Amli
robbygg skrev: Då ska även Skid plate och Sidescuff plates vara monterade.
Bra att du tog sidescuff plates! Ett måste på just XC60. Jag tycker att det gör otroligt stor skillnad.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
matte1200 skrev:Nu är min på väg till åf iaf. Ska bli klart kul att få sig en schysst julklapp i år....
Gött! Då är det bara att hänga vid ÅF tills den kommer då! :wink:

Eller ni kanske inte är som jag? Kör förbi 1 gång i kvarten för att se om bilen har kommit! :lol: :wink:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
volvoxc60: Trevligt! har du några bilder att dela med dig av? 8)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Inga problem så länge skarvningarna &au[…]

Prestige Performance

Hej. Undrar bara kort om någon här vet […]

Även bilar som inte har elmotor är tunga[…]

Amerikanare är de största exponenterna[…]