Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av JE Jr
Gör så! Försök gärna få se dem i dagsljus, för det skiljer så mkt beroende på ljus tycker jag!

Vill du bli lite sportig så tycker jag du ska kryssa i R-Design istället för summum. Jag tycker de blir såå mycket finare med R-design jmf med std!! Vet inte om ni sett någon än, men här i Göteborg finns det några rom rullar.
av Amli
JE Jr skrev:Gör så! Försök gärna få se dem i dagsljus, för det skiljer så mkt beroende på ljus tycker jag!

Vill du bli lite sportig så tycker jag du ska kryssa i R-Design istället för summum. Jag tycker de blir såå mycket finare med R-design jmf med std!! Vet inte om ni sett någon än, men här i Göteborg finns det några rom rullar.
Håller med till 100% om R-Design. Bilen blir AVSEVÄRT mycket snyggare.
Användarvisningsbild
av Guligan
JE Jr skrev: Eller svart, i kombination med röd skinninredning! Har du inte sett den i bil tycker jag du ska försöka få kika på en innan du bestämmer dig för inredning, tycker den är riktigt, riktigt snygg!
Tackar för komplimangen. :P Jag får väl erbjuda visning på min om någon är spekulant. Brukar inte vara så vanligt med den röda klädseln på demobilarna.
Användarvisningsbild
av Guligan
Amli skrev:
Guligan skrev: Brukar inte vara så vanligt med den röda klädseln på demobilarna.
Nästan alla de första V70 T6 som kom till hallarna hade denna röda färg. Finns flera på blocket bl . a.
http://www.blocket.se/vi/18713966.htm?ca=2_s
Hmm, ingen höjdare att kombinera seashell med cranberry red kanske.....
Den blir nog inte så lättsåld.
av Lövet
Det var ingen läcker kombi direkt. Rött skinn brukar funka i prestandabilar tillsammans med Vitt, Silver eller Svart. Tillsammans med Beige var det hemskt :(

Hej, bör jag oroa mig för rosten på[…]

Laddbox

Håller med föregående talare. &Au[…]

Jag svarar mig själv, och ja, det verkar ju v[…]

XC70 2016

Tack. All info är uppskattad oavsett bra elle[…]