Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av matte1200
Jag har beställt en IceWhite. Jag valde mellan den, grå eller svart metallic. Tråkigt bara att det tar sån tid att få den.... Ingen som vet om man ställt in ngn XC60 i kungsträdgården redan?
av soderb
Var tvungen att välja färg vid beställningen, säljaren X i Terra Bronze . Efter att ha tittat på en del foto på XC60 i Terra Bronze blir jag osäker. Jag tror att denna färg blir en sk. "modefärg". Vad jag kommer ihåg så kom de första SAAB 9000 -83-84 i en liknande färg (guld brun metallic) ( S80 -99 fanns ochså i månsand metallic) Dessa färger togs bort ur sortimentet. Jag är mer inne på de två motsatserna till färg, vit med tonade rutor (brytning med svart) alt. svart metallic.
Tack för alla svar!

Soderb i V-ås
av Amli
Tror att det blir bra vilken färg man än väljer. Jag har inte sett någon färg till den som jag upplever som direkt ful i alla fall. Men gällande modefärg, det är väl alla utom svart. Vem skulle valt en vit bil för bara något år sen?
Användarvisningsbild
av stoffe9
Jag har valt svart metallic och tonade rutor, alu list på sidor samt bakre skidplate. Kombinerat med 18 tums Mantus. Hoppas det blir bra!
av riha
Svart live är skitfin, då menar jag helsvart och inte metallic svart. Man får tyngre svärta i icke-metallic lacken.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
riha skrev:Svart live är skitfin, då menar jag helsvart och inte metallic svart. Man får tyngre svärta i icke-metallic lacken.
Men första dagen med en svart solid så är den repig. Svart metallic ser fräschare ut längre!
Service Peugeot 107 2007

Sicken tur att jag blev färdig med häck[…]

Tips få ut ABS givaren fram

Antar att du läst ut felkoder, vad säger[…]

Är extremt trångt med icn på plat[…]

Detta låter precis som en V50 jag felsö[…]