Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VolvoBM
Det kan nog vara en vinnare. V50:n har ju samma CP-vinkel på sina rör som på S80:n. (Kan någon förklara för mig hur den som kom på dessa "dieselrör" tänkte? Det är ju det fulaste som kommit ut från den fabriken någonsin.....)
Användarvisningsbild
av kez_style
VolvoBM skrev:Det kan nog vara en vinnare. V50:n har ju samma CP-vinkel på sina rör som på S80:n. (Kan någon förklara för mig hur den som kom på dessa "dieselrör" tänkte? Det är ju det fulaste som kommit ut från den fabriken någonsin.....)
Det låter ju bra! diametern samma oxå? Priset är 1600 kr /st :shock: :-(O)
Användarvisningsbild
av VolvoBM
kez_style skrev:ÄNTLIGEN HITTAT SLUTRÖR TILL V70 OCH S80 2.5T (förhoppningsvis 2.5FT oxå)

Bild

VST som tillverkar och vad det gäller pris så väntar jag på uppgifter.
Fler som är intresserade? Kommer från Japan!

http://www.bitte-yokohama.com/style_volvo_v70.html
Hmm, VST verkar dessvärre ligga i samma prisklass som Heico, dvs det blir kanske inte billigare att satsa på ett sportavgassystem, men då får man iaf mer valuta för pengarna... Men återkom gärna med ett pris om du får reda på det.
Användarvisningsbild
av kez_style
BSR samarbetar med dessa i Japan. Om vi är fler intresserade kan det bli billigare i inköp. Någon mer intresserad?
Pris får jag reda på senare men bra att veta antal intresserade när jag har kontakt med BSR

Kan man felsöka haldexen genom att ta ur s&au[…]

Koppla in ström på matarkabel till star[…]

@yrrol3 , Vill du ha fancy skivor så blir […]

Eftersom det ser ut att komma inifrån, under[…]