- fre 07 mar 2008, 08:24
Finns massor av saker som integrerade stereon klarar som jag enkelt köper i en normal stereo idag, som tex USB eller SD eller det jag saknar mest A2DP som många apparater har idag.... när får man se det i en volvo?
Men som sagt, det värsta är ju att man inte ens kan uppgadera sig när det kommer ännu fler roliga saker i morgon.....
XC90_Executive skrev:Har väl inget med snålhet att göra. Integrerad stereo ligger 5-10 år efter övriga markanden, bara att acceptera att även om du köper premium sound så ligger du på stenåldersnivå funktionellt. Mp3 har ju funnits i 10 år och kommer först nu i volvostereon !!!!VolvoB20 skrev:Japp och om tre år när man tröttnat på stereon måste man skrota hela bilen ......Är man snål när man köper bilen så....
Jag är supernöjd med Premium Sound!! 8)
Finns massor av saker som integrerade stereon klarar som jag enkelt köper i en normal stereo idag, som tex USB eller SD eller det jag saknar mest A2DP som många apparater har idag.... när får man se det i en volvo?
Men som sagt, det värsta är ju att man inte ens kan uppgadera sig när det kommer ännu fler roliga saker i morgon.....
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.