- mån 03 dec 2007, 21:29
Jag antar att Du har starka skäl för att Du inte vill ha helskinn. För annars kan inte heller jag förstå att Du väljer Momentum i stället för Summum. Venator 18" och el-stolar på båda stolarna kostar 22 200,- till Momentum och 11 200,- till Summum. Jag antar dessutom att Du har beställt Elinfällbara backspeglar med markbelysning så skillnaden blir mycket liten mellan Summum och Momentum. (Baserat på bruttopris före rabatt)
Petjos skrev: låter som jag gjorde rätt val med andra ord :DJa, Du har gjort rätt val genom att välja manuell växellåda istället för automatlåda. Efter att genomlidigt 40 000 km med denna automatlåda i en S80N är mitt betyg mycket lågt. Volvo har lyckats med konststycket att samla de flesta av mindre goda egenskaper och i vissa fall motstridiga egenskaper i en och samma automatlåda. (Långsam, ryckig, oberäknelig och medverkande till hög bränslekonsumtion)
Jag antar att Du har starka skäl för att Du inte vill ha helskinn. För annars kan inte heller jag förstå att Du väljer Momentum i stället för Summum. Venator 18" och el-stolar på båda stolarna kostar 22 200,- till Momentum och 11 200,- till Summum. Jag antar dessutom att Du har beställt Elinfällbara backspeglar med markbelysning så skillnaden blir mycket liten mellan Summum och Momentum. (Baserat på bruttopris före rabatt)