(jag kollade på detta som hastigast för ett par månader sedan och gick på vad jag trodde då..), den sitter som alla säger i närheten av skyltbelysningen.
Då blir det till att försöka hitta ett nytt skyddsglas till den, för det är redigt sprucket!
Moderator: Moderatorer
RickardGöteborg skrev: ↑lör 22 jan 2022, 17:52 Bra tips angående LED-belysning bak.*fel*
Är det bara att byta rakt av?
UnleashFusion skrev:Nej det är till nummerplåtbelysningen, inget med backljuset att göra. Byter man till dessa LEDs så man får starkare backljus och kameran ger bättre återgivning.RickardGöteborg skrev: ↑lör 22 jan 2022, 17:52 Bra tips angående LED-belysning bak.Det är bara och byta och 31365548 är artnummer.
dannesk skrev: ↑lör 22 jan 2022, 21:09läste för snabbt. bör nog ta bort mitt inlägg. SorryUnleashFusion skrev:Nej det är till nummerplåtbelysningen, inget med backljuset att göra. Byter man till dessa LEDs så man får starkare backljus och kameran ger bättre återgivning.RickardGöteborg skrev: ↑lör 22 jan 2022, 17:52 Bra tips angående LED-belysning bak.Det är bara och byta och 31365548 är artnummer.
https://vparts.se/se/volvo-v70/v70-08-1 ... 11902.html
Vi hittade felet...dräneringsslangen hade fle[…]